دانلود آهنگ جدید حسین استیری بنام دیوونتم دیونه

دانلود آهنگ جدید حسین استیری بنام دیوونتم دیونه
آهنگ : حسین استیری , تنظیم : سینا گلزاد , ترانه : لیلا مهاجرانی

همراه با پخش آنلاین 

| دانلود با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ |

Download New Song By Hosein Estiri Called Divoonatam Divoone

متن آهنگ جدید حسین استیری بنام دیوونتم دیونه :

حالم خوبه دیوونتم دیوونه
جز من عشقم کی قدر تو میدونه
عشقم حتی یه روز نرو از جلو چشمم
شدی زندگی عشقم

♫♫♫♫♫♫

دوست دارم میگی و میگذری
تو حرفات گاهی میگی عاشق تری
مثل یه رویا توی بیداری اینو میدونم از خودم بهتری
حالم خوبه دیوونتم دیوونه
جز من عشقم کی قدر تو میدونه
عشقم حتی یه روز نرو از جلو چشمم
شدی زندگی عشقم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حسین استیری بنام دیوونتم دیونه

♫♫♫♫♫♫

تو چی میدونی از منو حال من
شک نکن عشقم بیا دنبال من
من گذشتم از همه این آدما
شدی عشقم تو دیگه مال من
تو دیگه مال من
حالم خوبه دیوونتم دیوونه
جز من عشقم کی قدر تو میدونه
عشقم حتی یه روز نرو از جلو چشمم
شدی زندگی عشقم

دانلود آهنگ, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ حسین استیری, دانلود آهنگ حسین استیری دیوونتم دیونه, دانلود آهنگ دیوونتم دیونه, دانلود آهنگ دیوونتم دیونه از حسین استیری, دانلود آهنگ دیوونتم دیونه با صدای حسین استیری, متن آهنگ دیوونتم دیونه حسین استیری
موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی