دانلود آهنگ جدید حامد هاکان بنام با من بمون

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان بنام با من بمون

همراه با پخش آنلاین 

| دانلود با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ |

Download New Song By Hamed Hakan Called Ba Man Bemoon

متن آهنگ جدید حامد هاکان بنام با من بمون :

با من بمون با من بمون اگه هنوز منو میخوای

پیشم بمون برام بخون بگو میخوای با من بیای

تنهام نذار طاقت دوری ندارم

عمرم تویی بی تو صبوری ندارم

شبایی که بی تو بودم حتی ماه هم در اومد

گفتی منتظر بمونم انتظارم سر نیومد

منو خونه دونه دونه لحظه ها رو میشماریم

برایه به تو رسیدن بیقراره بیقراریم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حامد هاکان بنام با من بمون

♫♫♫♫♫♫

یه قطره یه دونه از اشکام رو گل پونه

یه روز یا ساله دیگه برمیگردی خونه

دلم طاقت دوری که نداره

نه بیش از این صبوری که نداره

زمونه بسه دیگه دست نگه دار

هنوز بوده واسه خدانگهدار

با من بمون با من بمون اگه هنوز منو میخوای پیشم بمون برام بخون بگو میخوای با من بیای

تنهام نذار طاقت دوری ندارم عمرم تویی بی تو صبوری ندارم

شبایی که بی تو بودم حتی ماه هم در اومد گفتی منتظر بمونم انتظارم سر نیومد

منو خونه دونه دونه لحظه ها رو میشماریم برایه به تو رسیدن بیقراره بیقراریم

دانلود آهنگ, دانلود آهنگ با من بمون, دانلود آهنگ با من بمون از حامد هاکان, دانلود آهنگ با من بمون با صدای حامد هاکان, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدیدایرانی, دانلود آهنگ حامد هاکان, دانلود آهنگ حامد هاکان با من بمون, دانلود آهنگ غمگین, متن آهنگ با من بمون حامد هاکان
موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی